søndag 21. juni 2009

Ro, ro til fiskeskjær?

Har lest et par artikler og sett videoen av 18-åringen Kimberley som fikk tatovert halve ansiktet sitt med stjerner (hun sovnet) hos en tatovør en stund siden, og i følge henne selv, var det kun 3 stjerner hun skulle han, ikke 56 som hun fikk. Må bare si, at dette er bullshit. Tror jeg da ihvertfall! Ærlig talt, du sovner ikke mens du blir tatovert. Det er en såpass smertefull opplevelse (og det vet jeg, har tatt flere ganger selv), og når du tar det i ansiktet, hvor det er ekstremt sensitiv hud, da sovner du ihvertfall ikke! Så den der biter ihvertfall ikke jeg på. Tattoo-fyren lever mest sannsynlig av å tatovere, så å tatovere halve ansiktet til en person, uten tillatelse, hadde vært ekstremt dårlig reklame, og ville mest sannsynligvis gjort at han mistet kunder. Det tviler jeg på at han hadde tatt sjansen på. Dessuten, jenta var 18 år (kanskje i et sent tenåringsopprør), så mest sannsynlig (skal såklart ikke si noe sikkert), så var hun nok våken under hele tatoveringa og ønsket så mange selv, noe tatovøren insisterer på, likte dem selv, og så viser hun dem til faren sin (trur det var han som ble nevnt i artiklene), så får hun ikke den reaksjonen hun ønsker. Og da, går det plutselig opp for henne hva hun har gjort, angrer og bestemmer seg derfor for å skylde på tatovøren. Hah, klassisk. Men det forundrer meg ihvertfall ikke. Og tatovøren gikk til og med på å betale halvparten for laseroperasjonen hennes! Jaja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar