onsdag 12. august 2009

Update

Jaa.. Noe nytt? Det er vel noe nytt som skjer hele tiden, men mesteparten av tiden min bruker jeg jo på jobben. Vi i Attraction har jo fått oss 3 faste fridager, så det er veldig ålreit^^ På jobben begynner jeg å komme godt i gang, og føler meg sikker på det meste som skjer der. Men er fortsatt ikke noe fan av E-stopper ! Anyway.. Man møter mange interessante gjester på jobben. De fleste gjester er hyggelige og ikke dumme, noen er ekstremt dumme (altså en smule tilbakestående) og et par prosenter er bare sure og frekke. Meen, det er vel bare å forvente i en slik jobb. Desverre har ikke vi, castmembera', lov til å være frekk mot gjester/tilbake til til gjester uansett. Da mister vi mest sannsynligvis jobben. Så alt i alt, vi må finne oss i dårlig behandling av gjester (heldigvis har ikke jeg opplevd noe liknende som noen av de skrekkhistoriene jeg har hørt av mine fellow castmembers). Phh! Det er nemlig mye rart. Jeg skal ikke klage, jeg har på mange måter vært heldig som har fått jobben, men det er allikevel ikke en plass man ønsker å jobbe på mer enn man behøver. Lange timer (å jobbe 14 timer i løpet av en dag er nemlig ikke unormalt her på EPCOT, hvor man står oppreist i ca. 10 timer av disse), gjester man blir frustrert over og til tider ekstrem, nesten uholdbar varme. Heldigvis, til tross for dette, trives jeg godt med de fleste jeg jobber med, så det veier opp ! Jobbmiljøet er absolutt avgjørende. All in all, det blir et år med utfordringer, både positive og negative. Men det er alt en del av min vei i livet, og jeg tror det blir interessant !:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar