torsdag 27. august 2009

Update..


Tja.. Det har vel ikke skjedd så mye nytt egentlig. Jobber jo en 4-5 dager i uka og later meg på fridagene! Neida.. Handler jo, vasker tøy, rydder og sånt også. Var forresten på Florida Mall i dag da, det var artig^^ Jeg gikk jo såklart bananas da jeg så alle butikkene og innholdet i disse butikkene og brukte nok en del mer penger enn jeg egentlig burde. As usual. Kjøpte meg ihvertfall to nye topper, øredobber i tre, 3 bøker (deriblant Eckhart Tolles bok A new earth) på engelsk. Så spiste jeg appetittfulle, stekte nudler med grønnsaker for en billig penge etterpå. Yummii! In my personal-life skjer det vel ikke stort, men jeg har faktisk et lite crush på en av maintenance-gutta i riden vår (attraksjonen). Han er høy (selvsagt), blond og har bare et eller annet interessant over seg som jeg alltid faller for og gjør meg nysgjerrig. Så det... Anyway, i morgen skal jeg og venninna mi på tur til stranda (forhåpentligvis Cocoa beach) med en av maintenance-gutta. Han kjører! Hihiii. So.. I guess that's all. See yah!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar