torsdag 3. september 2009

Filmkveld!



I går hadde jeg en filmkveld helt for meg selv:) Disse to filmene så jeg:

Prime: Morsom og romantisk film med gode skuespillere! (bla. Uma Thurman og Meryl Streep) Jeg likte filmen helt frem til slutten, da den ikke endte slik jeg ville at den skulle ende. (At hovedpersonene levde happily ever after og fikk barn sammen):P Anyway, slutten skuffet meg litt, men ellers var dette en fin film. Terningkast: 4



Body of lies: Spennende actionfilm med Leonardo Dicaprio og Russel Crowe i hovedrollene! Plottet tar i hovedsak for seg "The war on terror" fra USAs side, og Jihad (hellig krig) fra terroristenes side. Handlingen utspiller seg for det meste i Midt-østen. Dette var i grunn en bra film, men jeg følte at begynnelsen var litt for bleik. Man blir kastet inn i en handling uten noen form for litt bakgrunnsinfo. Terningkast: 4


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar