fredag 11. september 2009

Update


Jaaa. I går hadde jeg fri (yeeey) så da tilbringte jeg dagen med May på Blizzard Beach og Cirque du Soleil. Blizzard Beach er et sånt badeland-opplegg som eies av Disney, men, thank God, så var det lite Disney-effekter vi så noe til. Jeg må også nevne at jeg ble veldig stolt av meg selv da jeg turde å ta flere typer vannsklier (med fart i vel og merke), så jeg klarte å riste av meg litt av pingle-delen min. Så det var gøy! Neste gang går turen til Typhoon Lagune, som skal være en enda bedre vannpark ifølge en av mine coworkers. I'm excited! Jeg kjøpte meg også en lekker topp i gavebutikken forresten^^ Så... da vi kom tilbake var det vel bare å hoppe rett i dusjen og hive i seg noe føde før det bar til Downtown Disney for å se Cirque du Soleil - La Nouba. Hva skal jeg si? Rett og slett fantastisk! Showet var bare stunning, ren og skjær kunst. Jeg trur jeg satt og måpa og klappa fra start til slutt. Henda mine vibrerte jo til slutt av all den klappinga. Men dette var virkelig et show å få med seg. Og vi som til og med fikk gratis billetter! Helt fab. Så det blir nok ikke siste gangen jeg tar turen innom der:) Ellers er det vel ikke noe nytt som jeg kan komme på... Har vel egentlig ikke følt meg helt på topp den siste tia når jeg tenker over det, vært helt i ubalanse den siste uka. Jeg er konstant sulten og ofte trøtt. (mulig det skydes meg selv med tanke på at jeg har lagt meg litt sent den siste tiden...) Anyway, det er kjedelig. Jeg er fristet til å dra til legen en tur (da jeg leste på lommelegen at slik konstant sulte kan være magesår), men da er det godt mulig at jeg må betale 5-600 dollar. Det blir litt i overkant av hva jeg har råd til. Meen.. Jeg får vel bare prøve å få i meg litt kosttilskudd og karbohydrater. Kanskje det vil hjelpe?

For now..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar