onsdag 11. november 2009

Hello

Nå er det igjen lenge sia jeg skrev her. Har jo aldri tid! Har vel egentlig ikke stort å skrive om heller nå om dagen. Flere av vennene mine her, folk jeg jobber med og henger med på fritiden vurderer jo å dra hjem rundt juletider. Det synes jeg er veldig trist. Får nesten lyst til å dra hjem selv også:/ Grunnen til at de drar er jo at de rett og slett ikke gidder å være her noe mer, noe jeg skjønner veldig godt. Hadde det ikke vært for det sosiale, så hadde jeg reist hjem på flekken. Disney-kompaniet er falsk og løgnaktig, et nazi-regime er det skal jeg si! Disney er som en ulv i fåreklær. Anyway... Jeg har ihvertfall bestemt meg for at jeg skal være her minst et halvt år, altså frem til midten av Januar. Så får jeg bare ta det derfra. Skal jo begynne å søke på skole da også, så da har jeg i det minste noe å se fram til!:)

For now..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar