mandag 30. november 2009

Update

Hey ho. I dag er det første desember! En av mine favoritt-måneder:) Denne måneden blir det masse jobbing (dvs cash), juleshow på fridagene og ikke minst: shopping! Både til meg selv og til andre. Det blir gøyalt! I dag er det siste jobb-dag før jeg har 3 dager fri igjen, sweet! På torsdagen skal vi på Florida Mall - shop till u drop sier jeg! Neida.. Jeg skal i det minste kjøpe meg ei jakke da, nå som det har blitt så kaldt her. Gidder ikke å gå rundt å fryse bare fordi det er Florida, sunshine-state #1! Anyway.. På fredagen blir det shopping i gavebutikkene i de ulike Disney-parkene, da det er 50% off for oss cast-members. Me like! På kvelden blir det kino^^ Nå er det jo heller ikke lenge til Kine drar, det blir trist og kjedelig:/ Det er det som er verst med å være her, at folk drar fra deg. Jeg har jo selv planer om å dra hjem om et par måneder selv, jeg orker rett og slett ikke å slave for Disney noe mer. Det er nemlig det det er, slaveri, moderne slaveri. Det er verken bra for min psykiske eller fysiske helse, og ikke minst, min integritet. Den føler jeg ihvertfall blir satt på prøve her. Man kan ikke ha selvrespekt samtidig som man jobber for en mafia som Disney. Det går simpelheten ikke an. Så det er veldig sannsynlig at jeg drar hjem i begynnelsen av Februar, sammen med noen av de andre jeg jobber med som heller ikke gidder å være her noe mer. Ting var nemlig ikke som vi trodde. Men nå vet vi ihvertfall hvordan det er, og kan da advare andre mot å dra hit. Så det.

For now..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar