onsdag 30. desember 2009

Cornflake Girl

Hellu. Sitter nå ved pulten og har kontakt med omverdenen mens jeg hører på Tori Amos-cd'n jeg fikk av Karoline til jul :) Liker den! I dag har jeg fri så dette blir en meget chill dag. Jeg skal bare slappe helt av, ta meg en tur på Starbucks på outleten' og få middags-besøk av Cathrine i kveld :) I morgen må jeg visst jobbe overtid, 6 timer, noe som faktisk er veldig chill. 6 timer går fort + at jeg får overtidsbetalt for det:) Yes, please! Selv om jeg er drita lei jobben... Men jeg skal holde ut til Februar! Så blir det å dra hjem. Amen.

Ellers så er det vel ikke så mye nytt. Ei venninne av meg, May, drar den 2 . Januar nå. Hun skal ikke reise fra USA med en gang, men oppholde eg i Virginia hos en kamerat for et par uker først. Heldiggris! Tenk, jeg har enda ikke vært utenfor Orlando! Men jeg har ihvertfall som mål å få dratt til Miami og Clearwater før jeg drar herfra. Hvis ikke er det en tragedie. haha
Helsa mi er ikke på sitt beste nå for tiden ihvertfall. Er bombesikker på at jeg har fått akutt bronkitt, hoster og hoster dagen lang. Isj:/ Menmen, i følge lommelegen.no så skal det visst går over rundt en måned, og at det ikke er farlig. Da får jeg bare håpe på det!

I går jobba jeg i over 12 timer. Fy fader, det er sykt. Slaveri er det! For en slikk og ingenting. Men så ihvertfall en kjendis da:) Amanda Bynes, blant annet fra serien What I like about you. En ekte kjendis! Det er litt kult da. Anyway, tror jeg stikker nå! For now...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar