lørdag 20. mars 2010

Pondering




Jaa.. Nå har jeg jobba på Lundamo barnehage i en uke og jeg trives godt der. Det er en praksisplass gjennom NAV, så det er ikke store lønna jeg får, da det er NAV som lønner meg. Jeg vil jo gjerne få spart meg opp litt penger til jeg skal til Edinburgh, jeg har nemlig et visst behov for å føle meg økonomisk sikker, haha. Det vil si at mine største bekymringer i livet omhandler min personlige økonomi! Det er jo passe tragisk å bruke sin verdifulle tid på noe så ubetydelig som penger. Jeg vet jo at så lenge jeg ikke bekymrer meg og stoler på Universet vil alt ordne seg, det har jeg opplevd flere ganger. Så hvorfor bekymre seg? Dette er en dårlig uvane som gjelder de fleste, om det så er bekymringer for økonomi, helse, jobb, utdanning, personlige anliggender - you name it. Jeg har faktisk en sterk overbevisning at om man bekymrer seg lenge nok vil det du er redd for faktisk skje. Dette er loven om tiltrekning. Enkelt forklart; det du sender ut av tanker og følelser får du bare mer av tilbake. What goes around comes around! Meningen er ikke at man skal bli besatt av å tenke "riktig", bare positive tanker, men at man bare lar være å bekymre seg og vite at alt vil ordne seg på en eller annen måte. Og det gjør det faktisk. Mitt råd: slapp av, go with the flow og stol på kraften i universet. Du får alltid det du trenger. Er du en materialist og vil ha mer, vel, så er det opp til deg og da må du selv gå inn for det.


Ellers skjer det vel ikke stort.. Skal forresten på jobbintervju for Vero Moda på onsdag da, det var over 200 søkere, men de skrev at jeg skilte meg ut og derfor ville de ha meg på intervju! :) Det likte jeg. Så da kunne jeg gjerne tenkt meg den jobben! Det er jo kun på grunn av lønna at jeg kunne tenkt meg en butikkjobb og at jeg har større mulighet for å treffe folk og komme meg inn til byen. Men jeg får se.. Er det en mening med det vil det skje, hvis ikke er det vel en mening med det og:) I trust the Universe!


For now..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar