torsdag 9. juli 2009

R.I.P Michael Jackson


Tenkte jeg ville bare si noen få ord om Michael Jackson på bloggen min, som en hyllest til han. Selv har jeg aldri hatt noe spesielt forhold til han eller musikken hans, men jeg har alltid hatt sansen for musikken og har jo noen sanger på pc'en (nå har jeg jo lastet ned noen flere også). Det gikk vel heller ikke så veldig inn på meg da jeg fikk høre om dødsfallet, men da jeg satt og så på minnes- seremonien i forigårs kveld, ble jeg temmelig rørt. Rørt til tårer faktisk! Det var virkelig en fantastisk markering som hadde blitt satt sammen. Jeg vil nok også tro at mange ble passe overrasket da Michaels datter Paris, som sto på scenen med resten av Jackson-familien på slutten av seremonien sa noen ord i mikrofonen. Det var virkelig hjerteskjærende. Jeg kan nok også tenke meg at menneskene som står bak alle beskyldningene, ryktene, hetsingen og plagingen av Michael Jackson nå vil skamme seg. Men det sagt, vi var vel alle med på dette. Også vi som kjøpte alle sladder-bladene som skrev om han.

Jeg vet lite om han som person, men musikken hans er noe man absolutt må bøye seg for. Michael er kongen av pop!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar