torsdag 30. juli 2009

Zup?

I dag har jeg stått opp ekstremt tidlig ( kl 5 !) for å gjøre meg klar for å dra på kontoret til Social Security for å få et person-nummer her. Freak much. Så, må jeg nok tilbake for å sove og så stå opp igjen for å dra på jobb i 8 timer. (Må jobbe frem til halv 1 på natta). Meen, på fredag og lørdag har jeg fri, så jeg er happy ! I går var jeg også på jobb, jobbet en time inn i attraksjonen, før jeg og noen flere måtte stå ute i 5 timer som vakter utenfor en konsert. Og gjett, konserten het "2U - a tribute to U2" ! Gjett om jeg ble fornøyd (til tross for ekstrem varme:S). Men universet hjalp meg jo tydeligvis litt da. Av alle dager jeg måtte stå der så var det akkurat denne konsrten jeg måtte stå ute på:) Fab! Og de var dritbra, nesten som å høre U2. So that was great..

For now..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar