fredag 17. juli 2009

Update

I dag har jeg vært i Orlando i 4 dager. I morgen begynner alvoret! Da skal vi på Disney University og begynne opplæring. Back to school ! Skal være der i 9 timer:S Men jeg skal ha en positiv attitude:) I dag har det vært en ganske grei dag, vi hadde fri. Sto opp sent og gikk til bassenget og tok en dukkert. SÅ dro jeg og to andre naboer til Wal-Mart og shoppet litt stuff. I går var vi nordmennene på en bar sammen med andre nordmenn som var her fra før (throw-in party) for å ønske oss velkomne. Nesten alle unntatt meg drakk alkohol og var fulle, så jeg kan ikke si at jeg moret meg noe særlig. Har bare vokst fra de greiene. Anyway, nå har jeg tenkt å lage ordentlig middag, altså veggie-burgere, poteter og grønnsaker ! Har nemlig ikke spist "ordentlig" middag på flere dager. Bare junk. Så nå blir det mat på mor^^

For now..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar