søndag 10. mai 2009

2012

Dette året vil det skje noe, noe stort på jorda. Jeg fikk først høre det på Alternativmessa, og da jeg kom hjem søkte jeg litt på nettet om det. Da fant jeg blant annet et par artikler, den ene var om endetidprofetien fra Maya indianerne, og at kalenderen de laget ender i år 2012. Dette skal ifølge indianerne være et år hvor merkelige ting vil skje, en hel omveltning for menneskeheten. Ut ifra hva jeg har lest, høres ikke dette så veldig positivt ut.. Men vi får vente og se. Jeg fant også en artikkel fra NASA, om en solstorm som vi skje i 2012. Her har man altså noe fra både den åndelige og den vitenskapelige verden.. Da er det virkelig ingen tvil om at noe er på vei. 
Legger ihvertfall til linkene her, så kan man lese og dømme selv:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar