mandag 18. mai 2009

Folk

Jeg må faktisk si meg litt enig med Doppler; jeg liker ikke folk, jeg liker ikke det de gjør, jeg liker ikke det de er og jeg liker ikke det de sier. Ikke alltid ihvertfall! Doppler tar jo av litt da. Men jeg kan forstå han godt. Bare se hvordan mennesker driver og ødelegger jorda og naturen, drevet av grådighet og begjær for makt. Vi er faktisk på vei til å utslette ikke bare jorda, men også oss selv. (For å sette ting på spissen). Men seriously, det er faktisk sant det jeg sier. Det eneste folk bryr seg om i dag (veeeldig mange ihvertfall), er penger, penger og atter penger. Man får aldri nok. Derfor skal alt effektiviseres og i tillegg gjøres så billig som mulig, slik at man tjener mest mulig: penger! Eller profitt kan man kalle det. Og det som ofres for dette er hensyn for dyra, fattige mennesker og miljøet. Derfor har vi global oppvarming, dyrePRODUKSJON og det faktum at vi tjener på andres fattigdom. Derfor liker jeg ikke alltid folk. U see?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar