lørdag 16. mai 2009

Hælg

Lørdag og søndag er mine favorittdager. Sove lenge og bare være lat. Lovely:D
Det er visst et par tivolier her i byen, mitt kjære Trondheim.. Så kanskje jeg tar meg en tur dit! I morgen er det 17. mai og vi feirer vår frigjøringsdag. Ta den du, svenske! Dere fikk oss ikke for alltid! høh. Anyway.. Skal ihvertfall gå i russetoget i morgen med resten av trondhjæms-russen. Det blir nok gøy:) Mulig jeg blir med i katta-toget også.. får se! Selv har jeg vel ikke vært av den mest utagerende i russe-tiden, not quite my style. Russebuksa har jeg kanskje brukt halve tida av disse to ukene, og kun når jeg er på skola. Og når det kommer til den eviglange festinga, så foretrekker jeg å ta det chill med en liten fest iblant. Mer har ihvertfall ikke jeg behov for, har bedre ting å gjøre enn å drikke meg full hver eneste helg. Hva er vitsen egentlig? Å forgifte kroppen på den måten? Jeez. Anyway, de som føler for det, stå på! I don't care. 

God 17. mai til alle! (i mårra altså)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar