fredag 8. mai 2009

Fritt helsevalg!


I dag var jeg på et foredrag på Alternativmessa om fritt helsevalg; vår rett til å bestemme over egen kropp og egen helse. Desverre er ikke dette tilfelle. Mange har sett seg lei av skolemedisinen, piller med kjemikaler vi blir gitt av legene, "mirakelpiller" som fikser alle problemene våre. Det sier jeg er bullshit! Selv er jeg stor tilhenger av alternativ medisin; healing, akupunktur, kinesologi, homøpati, kosttilskudd ect. Det er dette jeg har troen på, det som er naturlig, det som vi er ment å benytte oss av, ikke fabrikkproduserte piller med gift. Ja, noen kan bli friske av skolemedisinen, men det er sjeldent det går uten en "side-effect". Derfor velger jeg å holde meg til det som er naturlig, det som faktisk er bra for kroppen. Det er bare synd at myndighetene i landet har valgt å så og si bannlyse alt som er alternativt, fordi det kan være "farlig". Farlig my ass. Ikke nok med det, ingen alternative behandlere får lov til å garantere sine kunder at behandlingen de gir, vil virke. Det er visst nemlig ulovlig! Herregud.

Anbefaler ihvertfall denne nettsiden, de som driver den gjør dette på et helt frivillig basis:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar